سال 1390، سال آگاهی بخشی تا رهایی، بر همه دوستان و مبارزان راه آزادی مبارک باد

به عنوان دوست و عضو کوچکی از جنبش سبز، فرا رسیدن نوروز و سال نوی خورشیدی را به همه دوستداران و مبارزان راه آزادی تبریک عرض میکنم و امیدوارم امسال با عظمی راسخ تر از سال گذشته برای ریشه کن کردن ظلم و استبداد از ایران عزیزمان، قد علم نماییم و جز اتحاد راهی در پیش نگیریم که رمز پیروزی به راستی همان اتحاد است و اتحاد. جا دارد در این بهار زیبا یادی از شهدای عزیزمان کنیم که شجاعانه و سخاوتمندانه جان خود را در کف دستان خود گرفتند و برای آزادی و سربلندی ایران خون خود را نثار کردند. یادشان را گرامی میداریم و همواره رهرو راهشان خواهیم بود. برای خوانواده های داغدیده شان طلب صبر جمیل از خداوند دارم. همچنین از خداوند باری تعالی طلب آزادی و رهایی عزیزان دربندمان را دارم و امیدوام که دیگر هرگز زندانیی به عنوان زندانی سیاسی در هیچ کجای ایران و جهان نداشته باشیم. در این سال جدید باز هم دست دعا به سوی ایزد منان دراز میکنم و از اوطلب یاری میکنم در یاری ما برای سرنگونی این رژیم فاسد و همه رژیمهای ظالم و دیکتاتور منطقه که خون بیگناهان زیادی را در این روزها بر زمین ریخته اند، باشد که زمین هم لعنشان کند. در این سرسبزی روزگار خود را با همه آزادیخوان جهان هم پیمان میدانم و با آنها بر سر این پیمان همدلی و برادری خواهم ماند تا پای جان.

رسانه های سبز امسال را سال آگاهی تا رهایی نامیده اند. خودم به شخصه به این موضوع اعتقاد دارم که تنها با آگاه سازی و اطلاع رسانی است که میتوان همه اقشار جامعه را با هم در برابر ظالم متحد کرد و در این برهه زمانی این مسولیت بر عهده من و تو نهاده شده است. این روزهای عید بهترین زمان ممکن برای آگاهی بخشی به دوستان و فامیل و آشنایان است. فرصت را غنیمت بشماریم و از همین امروز دست به کار شویم. عید شما مبارک.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

دهه 90 دهه مبارزه علیه ظلم تا پیروزی بر همه آزادیخواهان ایرانی مبارک