"پایان نامه" یا مرگ شرافت

یکی گفت: میخواهند فیلم درست کنند. گفتم:چه فیلمی؟ گفت: فیلمی درباره حوادث بعد از انتخابات و میخواهند نامش را بگذارند "پایان نامه". من هم سری تکان دادم و به نرمی گفتم: مگر تا حالا مثل این نساخته بودند؟ دیدی که همه آنها شکست خوردند و این یکی هم به هیچ جایی نمیرسد. دیگر کاراز کار گذشته، ربط دادن جنبش سبز مردم به بیگانگان دیگر جوابگویشان نیست. فقط دارند گناه خود را در پیشگاه خدا و ملت سنگین تر میکنند و نابخشودنی! اینها باید بروند و میروند. فقط با افتضاح بیشتری میروند.

همه دیدند که رضازاده کارش به کجا کشیده، چه به روز افتخاری آمده است و عاقبت احمد نجفی ها چه شد. اما در آن سوی میدان همگی دیدیم که چه مقامی پیدا کردند آن فوتبالیستهای سبز کشورمان و چه هیبتی پیدا کردند مهران مدیری و استاد شچریان وقتی که یک ملت را پشت سر خود دیدند. باز هم میگویم که اصلا مهم نیست، بگذار بسازند. ولی دلم به حال بازیگران این فیلم مضحک و احمقانه میسوزد. دلم به حال آن لیلا اوتادی میسوزد که چه زود باید چهار گوشه سن بازیگری را ببوسد و خانه نشین شود و برود پی کارش. راستی دزد بودن با شرافت تر از این کار پست و حقیر نیست!؟

هیچ نظری موجود نیست: