علی مطهری، مردی که یکبار به نعل می کوبد، یکبار به میخ

همگی ما با اندیشه های درهم و برهم علی مطهری کم و بیش آشنا هستیم. مردی از پدری که چشم در چشم ملت نگاه کرد و به آنها گفت: "پدران شما احمق بودند آیا شما هم احمق هستید؟" اسم این آدم را میگذارند معلم شهید اخلاق مرتضی مطهری! از پدری با این درجه اخلاقی فرزندی اینچنین بعید نیست.

علی مطهری از یک طرف فریاد حق طلبی اش گوش فلک را کر کرده و از طرف دیگر کنار قاتل زمان، خامنه ای، مینشیند و برای او مجیز خوانی میکند. این آدم در تمام دورانی که من به یاد دارم یکی به نعل کوبیده یکی به میخ! میآید و در برنامه های مزخرف تلویزیون ضرغامی دم ازآزادی بیان و حق مردم میزند ولی خودش ریشه در ظلم دارد و از مسبب اصلی این همه جنایت تمام قد حمایت میکند. دیروز مراسم خمینی بود (14 خرداد) و مطمئنا شما هم از گندکاریهای ا.ن و خ.ر خبردارید. امروز علی آقای مطهری متنی منتشر کرده که بازهم حکایت از سیاستهای یک بام و دو هوای این فرد دارد. در قسمتی از متن می نویسد که همه این کارها و ظلمها زیر سر این احمدی نژاد است و در جایی دیگر موسوی و کروبی را سران فتنه مینامد و میگوید اگر آنها را محاکمه کرده بودیم الان احمدی نژاد جرات این همه جولان دادن را نداشت.

از همه این حرفها بنده تنها به یک نتیجه میرسم که این آقا اصلا به حق و راستی کار ندارد. ایشان یک سری قانون و بت برای خود دارد. مثلا از احمدی نژاد متنفر است پس به او میتازد و در این بین کمی هم از حق ملت حرف میزند تا عوام فریبی کند. یا مثلا در جایی دیگر از موسوی و کروبی، که همگی میدانیم دارند از حق دفاع میکنند، انتقاد میکند که کاملا در تناقض با حرفهای دیگرش در زمینه حقوق ملت است. این آدم در زندگی بتی هم دارد به نام خامنه ای، که حاضر است تمام حقایق عالم هستی را زیر پا بگذارد ولی کسی به بتش چپ نگاه نکند. هر چند که امروز در نوشته اش کمی هم به طور غیر مستقیم از خ.رش انتقاد کرد ولی بیش از این نمیتوان از این موجود انتظار داشت. اینها همگی دست آموزان این ولایت مطلقه هستند که در نهایت امر باید به سمت متولی خود برگردند و آبی از اینها برای ما گرم نخواهد شد (هرچند که انتظارش را هم نداشتیم).

۲ نظر:

پریسا گفت...

ازش متنفرم مردیکه از خودش و باباش ج..ش تر خودشون دو تا

chodankalleh گفت...

این موجود نفرت انگیز است!