نقدی بر نیک آهنگ کوثر، کسی که فقط ادعا دارد می فهمد

این نخستین باری است که تا این اندازه تند نسبت به یک به ظاهر همراه مینوسم، درباره نیک آهنگ کوثر. گاهی از اوقات فکر میکنم این انسان اصلا نمیداند که چه میگوید و گاهی اوقات هم فکر میکنم که دروغگوییش به راستگوییش میچربد. حالا بماند که گاهی اوقات فکر میکنم این فرد ازبیخ با حکومت ایران دستش در یک کاسه است. به یکی میگوید تو فلان طوری، به دیگری میگوید تو باید این کار را میکردی آن یکی راه غلط بود، بعد کمی پا را فراتر میگذارد و به بعضی ها میگوید سبزالهی. در آخر هم شروع به سفسطه بازی میکند و شعار میدهد: "سبزالهی میمیرد، منطق نمیپذیرد". میخواهم از شما بپرسم که آیا موسوی در این مصاحبه آخر خود با سایت کلمه به زلالی آب صحبت کرد یا نکرد؟ به وضوح گفت که منظور از بازگشت به دوران طلایی، یادآوری اهداف اولیه انقلاب است (همان آزادی و استقلال) و نه بازگشت به آن زمان (جناب کوثر یک کارتون مضحک در این باره کشید). میرحسین در جایی دیگر به وضوح میگوید که خمینی معصوم نبوده است و در جایی دیگر به صراحت اعلام میکند که در حال حاضر که زمین و زمان اعم از خود حکومت (دادستان تهران که با همین حربه دام پهن کرده است) و غیرحکومت (که حق دارند) دارند از خمینی انتقاد میکنند، زمان مناسبی برای نقد نیست و طبیعتا مورد سوء استفاده قرار خواهد گرفت و ریشه های جنبش به راحتی توسط این حکومت زده خواهد شد. آیا درک این موضوع واضح برای فردی که خود را به اصطلاح روزنامه نگار میداند خیلی سخت است!؟ اگر واقعا کسی این مواضع روشن را درک نمیکند بهتر است برود و یک سوپرمارکت باز کند و ماش و عدس بفروشد، نه اینکه در ینگه دنیا بنشیند و ژست روزنامه نگاری بگیرد!

همین آقای نیک آهنگ کوثر آنقدر کارها و کارتونهایش کودکانه است که نمیداند (یا میداند و از عمد این طور وانمود میکند که نمیداند و یا شاید هم به قول یارو مامور جمهوری اسلامی است که اینقدر نفت در آتش میریزد) جنبش سبز و سران آن رسانه ای جز سایت کلمه و جرس و چند سایت دیگر ندارند و به همین دلیل است که با این رسانه ها مصاحبه میکنند. آنوقت این مرد بی انصاف (از نظر من
نامرد بی انصاف) می آید و کارتون میکشد که موسوی دارد در آینه با خودش مصاحبه میکند. آقای نیک آهنگ حتما انتظار دارند که موسوی و کروبی بروند و با کیهان و همشهری مصاحبه کنند! جناب کوثر شما با این سن و سالتان آنقدر کودک هستید که نمیدانید و یا نمیخواهید قبول کنید که هر حرف بدون تعمق و یا حتی هر حرف حقی که در زمان نابجا از دهان موسوی و کروبی خارج شود، چه عواقب جبران ناپذیر و سهمگینی را برای جنبش سبز، زندانیان و مردمیکه با خون خود تا این مرحله به مبارزه ادامه داده اند، در پی خواهد داشت و چه جوانان نازنینی را به سینه قبرستان خواهد فرستاد و مادران را به عزای فرزندان خواهد نشاند. بنده به شما آقای نیک آهنگ کوثر پیشنهاد میکنم حالا که ژست خبرنگاری گرفته ای کمی هم به خودتان زحمت بدهید و بروید و ارکان این پیشه را هم بیاموزید. ضمن اینکه باید یادآور شوم اگر شما مزدور حکومت ایران هستی، بدان که نتیجه اعمالت را روزگار به تو باز پس خواهد داد. امیدوارم که کارها و حرفها و رفتارهایتان از روی نادانی بوده باشد نه علم.

۲ نظر:

پریسا گفت...

او مغروری است که به نداشته می نازد و ما مردمی که نداشته ها را داشته جا می زنیم و آنها را بزرگ می کنیم

chodankalleh گفت...

ایشان همیشه همینطور بوده اند.