اگر سوریه در اروپا واقع می شد، باز هم اوضاع اینچنین باقی می ماند!؟

ماه مبارک رمضان بر همه، به خصوص بر ملت آزاده سوریه مبارک باد. مردمانی که ترس در بینشان مفهومی ندارد و تنها می توان آن را در فرهنگ لغت جستجو کرد. مردمانی که با این همه ددمنشی اسد و یارانش دست از آزادیخواهی و عدالت طلبی برنداشته اند. مردمانی که به آزادگی مفهومی تازه بخشیده اند، درود بر شرف و همت و غیرتشان! اینان ماه رمضان را با خون شروع کرده اند اما امید آن دارم که با نصرت و پیروزی به پایان ببرند. وای بر این مزدوران اسد! وای بر خود اسد و لعنت بر پدرش! وای بر حرامیانی که با کمک قاتلان تحت امر ولایت وقیح دست به چنین جنایاتی میزنند و آنگاه خود را رستگاران عالم میدانند.

به راستی این همه دست روی دست گذاشتن دولتهای به ظاهر آزادیخواه و دموکرات برای چیست!؟ مگر نه اینکه ادعای حق طلبیشان گوش فلک را کر کرده است!؟ بعد از حدود 5 ماه از تظاهراتهای گسترده در سوریه این دولتهای بزرگ تنها به چند اطلاعیه و پیغام بسنده کرده اند! نمی دانم آیا اگر این جنایات بغایت هولناک در قلب اروپا رخ می داد باز هم این دولتهای به ظاهر آزادیخواه سکوت می کردند!؟ و یا به مانند کزوو در زمانی کوتاه به نتیجه لازم میرسیدند و جلوی جنایت را می گرفتند!؟ لعنت بر این همه تبعیض و تزویر و ریا!

۳ نظر:

ناشناس گفت...

balakahre dolathaye khareji bayad dekhalat bokonan yana?
ma nafahmidim
aya baraye iran ham, hamin noskhe khobe?

Unknown گفت...

با درود به هم میهنان متاسفانه ما فراموش میکنیم اینان اروپائیان ویا بهتر بگویم جهان اول ودول به اصطلاح مترقی ودمکراتیک ما ها را وحوشی میدانند که برای آنان فقط به اندازه یک حیوان ارزش داریم واین را خودتان میتوانید در تمامی صحبتهای سران این کشورها دید . ای کاش بدانیم که ...از ماست ...که بر ماست..

chodankalleh گفت...

این دولتها باید به شکل بسیار شدیدی تهدید بشوند. نمی گویم حمله تماما نظامی. این حکومتهای فاسد باید بسیار محدود شوند. نه مقل ایران که تحریم میشود بعد نوکیا با 3 برابر قیمت دوباره همان تحهیزات را بآن میفروشد. نه مثل اسرائیل که معامله های پنهانی دارد با ج.ا و غیره... این دولتهای حقوق بشری در ظاهر خواستار حقوق بشرند ولی در پشت پرده با همین جنایتکاران همکاری و داد و ستد دارند.