با تمام وجود همه انتخابات های پیش رو در جمهوری اسلامی را تحریم می کنم

بنده همواره جزو آن دسته از افرادی بودم که اعتقاد داشتم این حکومت را باید از داخل و به آرامی اصلاح کرد. همیشه با انقلاب و انقلابی گری مخالف بودم و هستم. ولی متاسفانه بعد از انتخابات سال 88 که آن خیمه شب بازی مزورانه راه افتاد به این نتیجه رسیدم که این حکومت اصلا اصلاح پذیر نیست و برای این حاکمان فاسد و جائر مرغ ولایت یک پا دارد و بس! در انتخابات 88 شرکت کردم و بسیاری از کسانی را که حتی یکبار هم در جمهوری اسلامی رای نداده بودند نیز با خود همراه کردم. البته به هیچ وجه از شرکت در آن انتصابات ناراحت نیستم. چرا که ما با تمام قوا شرکت کردیم و میخواستیم اصلاح کنیم ولی اینان نشان دادند که راهی را که ما انتخاب کرده بودیم ره به ترکستان است.

با همه احترامی که برای آقای خاتمی قائلم ولی باید به او متذکر شوم که ای بزرگوار! دل از این نظام فاسد بکن، اینها قبلا امتحان خود را پس داده و چندین بار رفوزه شده اند. چرا بر یک تئوری غلط که همان دین سیاسی است پافشاری دارید!؟ به عنوان یک ایرانی مسلمان که هم علاقه مند به اسلام واقعی و هم علاقه مند به ایران هستم، تمام انتخابات های پیش رو در جمهوری اسلامی را تحریم می کنم و تا جایی که در توان دارم مردم را نیز از شرکت کردن باز می دارم. همراهی با این حکومت در هر یک از رویدادهای پیش رو، کاری بس نابخردانه و مورد تمسخر آیندگان خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست: