استخوان لای زخم تا کی؟ باید این دندان فاسد را از ته کشید!

ای کسانی که هر روز ابراز خوشحالی میکردید که دارید "یارانه" می گیرید! دید که بالاخره این دولت گذاشت در کاسه تان. باز هم هوس گرفتن 44500 تومان به سرتان میزند؟

می دانم که خیلی از مردمی که در صفهای طولانی و مزخرف بانکها برای گرفتن یارانه شان میایستادند، احتیاج به این پول داشتند و این را هم میدانم که خیلی هاشان گرفتارند و مشکل دارند ولی همین مردم باید بفهمند که این دولت و این حکومت فاسد به هیچ وجه خیرخواه این ملت نبوده و نیست. دیدید این مردک، ا.ن، تا دیروز چطور باد در غبغب میکرد و منت بر سرتان میگذاشت که ما داریم به مردم یارانه میدهیم و فلان و بهمان. انگار نه انگار که دارد از پول خود این مردم به خودشان صدقه می دهد.

ای مردم عزیز کشورم! تا کی میخواهید دل به این اندک صدقه ها که همواره در تاریخ این سرزمین تکرار شده اند دل خوش کنید!؟ بیایید و یکبار هم که شده عاقل باشید و به آینده خود و فرزندانتان فکر کنید و ریشه این حکومت جائر با ولایت وقیحش را یکسره از بیخ برکنید تا آیندگان به نیکی ازتان یاد کنند. دیدید که گرفتن و نگرفتن این به اصطلاح یارانه ها، هیچ تغییر مثبتی در زندگیتان ایجاد نکرد! بلکه اوضاع را بر شما تنگتر نمود! تا کی می خواهید با استخوان لای زخم سر کنید!؟ باید این دندان فاسد را از ته کشید! چرا هنوز در شک و تردید هستید و منتظرید تا این فاسدان و جباران زمانه دردی از شما دوا کنند!؟ راهی نیست به غیر از قیام و رستاخیز خود شما ملت!

۲ نظر:

ناشناس گفت...

بکش؛ تو هم بکش که عقده ای نشی! D:
فقط ببین بی زحمت از ته! همش مال خودت

ناشناس گفت...

kamelan dorost ast,hame akhar memirim vali behtare dar rah mihan bemirim