و اینک 22 بهمن سبز رسید و عطر خوش پیروزی...

بالاخره به سرنوشت سازترین مرحله جنبش رسیدیم و آن چیزی نیست جز روز 22 بهمن. بیست و دوم بهمنی که همیشه مشتی بود بر سر خودمان ولی امروز گرزی شده است بر سر این حکومت فاشیست. دیروز میخواستند ملت را به زور بکشانند به خیابان ولی حالا هر طور که شده میخواهند این مردم سرشار از حس آزادیخواهی را در خانه زنجیر کنند. این همه تلاش ابلهانه از طرف حکومت برای در خانه نگه داشتن مردم سبز ایران تا حالا نتیجه نداده بود چه برسد به 22 بهمن که آقایان موسوی و کروبی مردم را قاطعانه به شرکت در راهپیمایی دعوت کرده اند. پیروزی مسلما از آن ماست. V

غلامان حلقه به گوش روسیه باید هم همه چیز را آبی ببینند

در کشوری که کودتاچیان غلام حلقه به گوش روسیه هستند باید هم رنگ سبز پرچم زیبای کشور عزیزمان ایران را به رنگ آبی تغییر دهند. اگر غیر از این میکردند باید شک میکردیم. در 22 بهمن ماه نه تنها رایمان بلکه کشورمان و پرچم نازنینش را نیز پس خواهیم گرفت. رسانه شمایید.

۱۶ بهمن چهلمین روز درگذشت شهدای عاشورای خونین است، یادشان را گرامی خواهیم داشت

16 بهمن چهلمین روز درگذشت شهدای عاشورای خونین است. باید در این روز فرصت را مغتنم بشماریم و مراسم یادبودی رو برای این شهدای راه حق و آزادی برگزار کنیم تا ستونهای این حکومت شیطانی را بار دیگر قبل از 22 بهمن سبز بلرزانیم. اطلاع رسانی کنیم. رسانه شمایید.

میخواهید من شما را آگاه سازم که شیاطین بر چه کسانی نازل میشوند

بسم الله الرحمن الرحیم

(بگو به کافران که) میخواهید من شما را آگاه سازم که شیاطین بر چه کسانی نازل میشوند* شیاطین بر هر شخص دروغگوی بدکار نازل میشوند* گوش فرا میدهند و اکثر دروغ میگویند*

آیات 221 تا 223 سوره مبارکه الشعرا

و من بار دیگر به انتخابم افتخار کردم

قبل از روز عاشورا همش به این فکر میکردم که چرا آقایان موسوی و کروبی برای دعوت مردم در این روز بیانیه نمیدهند ولی امروز با این جمله موسوی توی بیابیه اش دلیل این کارشون رو فهمیدم.

"همواره به اینجانب و دوستان گفته می شد که اگر شما اطلاعیه ندهید مردم به خیابانها نخواهند آمد و آنان از اعتراضات و مطالبات خود دست برخواهند داشت وآرامش به کشور برخواهد گشت."

سران جنبش سبز با این کار هوشمندانه شون تنها قصد داشتند که به این حاکمان کوردل و ابله بفهمونند که این ملت است که ما را رهبری میکند. این مردم هستند که نسبت به گرفتن حقشان سماجت میکنند و این انتخاب خود مردم است و تا آخر نیز پای خواسته خود خواهند ایستاد چه با موسوی و کروبی و چه بدون آنها. از این همه ذکاوت و هوشیاری این دو بزرگوار واقعا آدم به وجد میاد. الان بیشتر از پیش به بودن در این جنبش سبز مردمی که بزرگانی چون مبرحسین و کروبی در آن عضو هستند افتخار میکنم واز آن رایی که دادم پشیمان نیستم.