و من بار دیگر به انتخابم افتخار کردم

قبل از روز عاشورا همش به این فکر میکردم که چرا آقایان موسوی و کروبی برای دعوت مردم در این روز بیانیه نمیدهند ولی امروز با این جمله موسوی توی بیابیه اش دلیل این کارشون رو فهمیدم.

"همواره به اینجانب و دوستان گفته می شد که اگر شما اطلاعیه ندهید مردم به خیابانها نخواهند آمد و آنان از اعتراضات و مطالبات خود دست برخواهند داشت وآرامش به کشور برخواهد گشت."

سران جنبش سبز با این کار هوشمندانه شون تنها قصد داشتند که به این حاکمان کوردل و ابله بفهمونند که این ملت است که ما را رهبری میکند. این مردم هستند که نسبت به گرفتن حقشان سماجت میکنند و این انتخاب خود مردم است و تا آخر نیز پای خواسته خود خواهند ایستاد چه با موسوی و کروبی و چه بدون آنها. از این همه ذکاوت و هوشیاری این دو بزرگوار واقعا آدم به وجد میاد. الان بیشتر از پیش به بودن در این جنبش سبز مردمی که بزرگانی چون مبرحسین و کروبی در آن عضو هستند افتخار میکنم واز آن رایی که دادم پشیمان نیستم.

۸ نظر:

ناشناس گفت...

salam

chodankalleh گفت...

وعلیکم السلام

من هم از همینجا سلام عرض میکنم

ناشناس گفت...

کجای کاری عزیزم, جنبش سبز دیگه از هم پوکید و فکر میکنم فقط شما موندید که دارید برای خودتون همینطور زور میزنید.(گرچه از همون اول هم چیزی نبودید)
یه بابایی سردش شده بود بهش گفتن به خودت تلقین کن که گرمته, اونم همینطور گفت گرممه, گرممه, که یکدفعه آتیش گرفت. شده حال و هوای الان شما, اونقدر گفتید مابیشماریم, مابیشماریم, که خودتون هم باورتون شد!
این رو هم از من به یاد داشته باش:دولت و حکومت همیشه دست اکثریت مردم هست,
اینو گفتم چون میدونم که خیلی چیزها باید یاد بگیری و باز هم چون که من هر جای این سایت رو خوندم همش بوی نپختگی و بچگی و تندرویی و نژادپرستی و بخصوص بیگانه پرستی(غرب زدگی) میداد.
و یه چیز دیگه: هر طرفدار موسوی, طرفدار جمهوریه بدون اسلام یا تغییر نظام نیست و من این حرف رو از این جهت میگم که از 40-50 نفر نزدیکان من که رای دادن, سه نفرشون به موسوی رای دادن و الان به شدت با موسوی مخالف شدن و میگن چرا موسوی نمیاد بگه نیاید تو خیابونا یا دقیقا نمیگه که من مخالف جمهوریه اسلامی ورهبری نیستم؟!

ناشناس گفت...

سرکار یا جناب ناشناس...
اگر اینطور هست پس شواهد و اتفاقات باید تأیید کننده حرف شما باشه دیگه؟ نه؟ خوب اگر میرحسین اینقدر تنهاست و طرفداری نداره شماها که به خون اون بنده خدا اینقدر تشنه هستید چرا جرأت نمیکنید حتی بهش نگاه چپ بکنید؟ سبزها که نه اهل خشونت هستن و نه ابزار خشونتی دارن، پس از چی وحشت دارید؟ جوابش خیلی واضح هست! از واقعیت داشتن همون شعار "ما بیشماریم"!
این بیشمار بودن سبزها و انسان های آزاده هست که خواب را از چشم دجالان ربوده و با همه تندخویی و وحشیگیری که دارن جرأت نمیکنن به میرحسین و کروبی و خاتمی نگاه چپ بکنن!

chodankalleh گفت...

سلام آقای ناشناس
از 5000 نفری که بنده میشناختم 4623 نفر به میرحسین موسوی رای داده بودند (این آمار عین واقعیت است). شما کجای کاری. در جواب شما تنها به آیه ای از قرآن مجید یسنده میکنم:

"والله لا یهدی قوم الظالمین"
"صم بکم امب فهم لا بعقلون"

chodankalleh گفت...

امب=امی

ناشناس گفت...

آقای موسوی سوابق درخشانی موقع جنگ داشتن و تصویری که همه از اون دارن تصویر یه فرد انقلابی هست و اولین چیزی که همه بعد از دیدن تصویر آقای موسوی به ذهنشون میرسه این جمله هست: "من آقای موسوی را تایید میکنم" و بدون که برای همین حرف هم ایشون این همه رای آوردن. اگه نگاه چپ به ایشون نمیشه به خاطر همین سوابقشون هست.
اون پنج هزار نفر هم از دوستان شما بودن و احتمالا همشون مجازی بودن(اینترنتی) و یه سوال آیا شما با کسی که به احمدینژاد رای داده(یا بخواد رای بده) دوست میشید؟!
و یه چیز دیگه رو هم بدون که: میر حسین اکثریت آرائش رو توی تهران(جایی که همه ادعای روشن فکری دارن) به دست اورد و همین باعث این اشتباه مسخره بین تهرانیها شد که حتما بقیه ی جاها هم, همینقدر به میر حسین رای دادن.(فقط باید خارج از تهران باشی که این چیز ها رو بفهمی)
شما باید بالاخره قبول کنید که در اقلیت قرار دارید و هر چیزی که به شما گفته شده, در مورد اینکه همه جای ایران به میر حسین رای دادن یا این که مگه میشه توی شهری که میرحسین دامادشون هست بهش رای ندن همه توهم و خیالی بیش نیست و رییس جمهور بر پایه ی حدس و گمان و خیال انتخاب نمیشه.

chodankalleh گفت...

1- بنده هیچ دوست اینترنتیی ندارم
2- به نظر شما هستید که با کسانی غیر از طرفداران احمدی نژاد دوست نمیشوید و از قضاآنها هم حدودا 47 نفر بودند.
3- بنده قبول می کرد که در اقلیت هستیم در صورتی که در 9 دیماه بیش از 3 میلیون نفر را در خیابانهای تهران جمع میکردید.

4- این حکومت محکوم به سقوط است از آنجا که از دین سو ایتفاده کرد.
5- امام حسین(ع): "هر حکومت دینی در دست غیر معصوم حکومت طاغوت است."
6- از اهل بیت (ع): "هر کس ولایت خود را به ما نسبت دهد مشرک است."

5- و جوای آخر به کسانی که اهل بیت (ع) را بازیچه کثافت کاریهای خود کرده اند:
"و الله لا یهدی قوم الظالمین"

"شما صبر کنید من هم با شما از منتظران خواهم بود"