آقای نیروی انتظامی! اقتدارتو بخورم

هنوز اثرات منفی جنایت میدان کاج از ذهن مردم پاک نشده بود که جنایتی دیگر رخ داد به مراتب بدتر از جنایت اول. نمیدانم آن مرد بیگناه کشته شد یا گناهکار ولی به هر حال یک انسان دیگر پر کشید و رفت، آن هم جلوی چشم آن همه پلیس. خدا را شکر که دیگر نمیتوانند ادعا کنند قاتل کسی را تهدید نمیکرد و یا اینکه خطری برای عابرین نداشت، وگر نه ما شلیک میکردیم. روی صحبتم با این احمدی مقدم پفیوزه، نکنه گلوله هاتون تموم شده بود که نمیتونستید به قاتل که حداقل 4 بار جلوی دوربین به مقتول ضربه زد رو با گلوله هاتون مضروب کنید.

نه! فکر نکنم! مگه میشه قدرت اول منطقه تیر و تفنگ نداشته باشه!؟ آها حالا فهمیدم! گلوله ها رو جیره بندی کردین واسه روز دانشجو تا هر افسر و سربازی حداقل 50-40 تا تیر داشته باشه تا تو سر و صورت و سینه دانشجوهای معترض بزنه. ای تو روح هر چی موجود پست فطرت. همینه دیگه! باید هم تو روز روشن جلوی چشم مزدورهای حکومت آدم بکشن. پلیسی که وقتش رو بذاره و سیرک بازی کردن و دلقک بازی در آوردن و مانور "اقتدار" بهتر از این در نمیاد. یه مشت هرزه که میخوان امنیت اجتماع رو تامین کنن. آره جون ننه شون. به خاطر حجاب میریزن رو سر یه دختر بی دفاع تا به قول خودشون کشور رو از تهاجم فرهنگی نجات بدهند، بعد هم میان سینه ستبر میکنند که ما اینیم و اونیم. به خدا شما اونم نیستین. قدرت اول منطقه! خاک تو سر این قدرت بریزم! خاک!

۲ نظر:

ناشناس گفت...

پیشنهاد می‌کنم ماشین‌های پلیس با خودشون تخمه، پفک، تمبر هندی و اینجور چیزها حمل کنند تا وقتی‌ با چنین صحنه‌هایی مواجه میشوند با فروش اونها به مردم تماشاچی یک کمک خرجی برای خانواده خودشون باشند و کمتر جهت اخاذی به زن و دختر مردم برای حجاب و ... گیر الکی‌ بدهند.

شیخ ابراهیم زنجانی

ناشناس گفت...

http://www.youtube.com/watch?v=7ZUTZDR3-dE