سید حسن نصرالله تو دیگه لال بمیر

خدایا، خداوندا میبینی کار ما به کجا کشیده که زباله ای مثل نصرالله باید بیاد و در مورد تمدن ایران زمین نظر بده! از همین تریبون محلی خدمت ایشان عرض میکنم که تو دیگه شات آپ بابا! آدم تو این مملک که پر شده از مزدور و خائن و وطن فروش چه ها که نمیبینه. درسته که ما تو ایران تمدن بعد از اسلام قوی ای داریم ولی باید یکی به این مردک الاغ بفهمونه که تمدن ایران نزدیک به 3000 سال قدمت داره. البته ناگفته نمونه که وقتی ا.ن و خ.ر در مورد ایران و تمدن ایران خزعبل بلغور میکنند، دیگه از یه غریبه بیشتر از این انتظار نمیره. این ماجرا من رو یاد یه ضرب المثل میندازه که میگه: "اون که به ما نریده بود، کلاغ کون دریده بود"، البته با عرض معذرت.

۶ نظر:

ناشناس گفت...

برو گم شوی مرتیکه عقب مونده عوضی

ناشناس گفت...

برو گم شوی مرتیکه عقب مونده عوضی

ناشناس گفت...

تو دهن نصرا...... حسابی wc کردم

ناشناس گفت...

چیه؟چتونه؟؟؟کجاتون میسوزه؟؟؟از حرف حساب اونجاتون سوخته؟؟؟حالا بشینین و فحاشی کنین.خوب راست میگه شما تا قبل از اسلام چه سهمی از علم و فرهنگ دارید؟؟؟دارین؟؟؟؟ رو کنین.

chodankalleh گفت...

سلام

ما جاییمون نمیسوزه ولی شما خودت رو ناراحت نکن. بشین تنبکت رو بزن بابا!!

دشمن اخوند گفت...

تمدنی همچون تمدن ایران در جهان کم نظیره دانشمندان بعد اسلام ایران بازماندهای تمدن ایرانی بودند و هر چه از تحمیل دین منحط و پست عربهاوحشی بیشتر سپری شد تعداد دانشمندان کمترو کمتر شدند.به امید روزی که اسلام رو در ایران نبینیم.
درود بر سرزمین اریاییان پاک سرشت .ایران پاینده باد.