امیدوارم هر روز یکی از سبزها خود را نقد کند

امروز با خواندن نامه مصطفی تاجزاده مو به تنم راست شد. چقدر جرات و چقدر بزرگی و شجاعت در این مرد وجود داشت و من ندیدم. مرحوم آیت الله منتظری خود را نقد کرد. نتیجه اش چه شد؟ ایشان از داخل این حکومت فاسد رانده شدند و در آغوش صمیمی مردم قرار گرفتند. دقیقا عین همین ماجرا برای آقای تاجزاده در حال اتفاق افتادن است. با این نامه امروز، ایشان گذشته خود را به چالش کشیدند، ایشان توجیه نکردند و با دلیری تمام گفتند که اشتباهاتی را در اول انقلاب مرتکب شده بودند که ایکاش نمیشدند. ایشان در قسمتی از نامه خود به صراحت میگویند: " اگر در پيشگاه نسل جديد به آن خطاها اعتراف نكنيم، آن گاه مجال براي ظهور كساني مهیا مي‌شود كه همان لكه‌‌هاي تاريك را چنان بسط مي دهند و چنان نسبت به گذشته فرافكني مي كنند تا خطاهاي به مراتب هولناك‌تر خود را بپوشانند". ایشان راه حل را در اعتراف کردن به پیشگاه مردم میدانند نه اینکه فرار از آن و بی پاسخ رها کردن آنها. امیدوارم هر روز بیش از پیش بشنویم که یکی از سبزها خود را نقد کرده است، با همه احترامی که برایشان قائلم و مقاومتشان را می ستایم.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام .دوست ندیده من.چند مدته مطالب وبلاگت رو دنبال میکنم.البته چند بار هم با حسن نیت و البته بدون اجازه مطالبت رو فرستادم بالاترین.اگر مایل باشی برات یه اکانت باز کنم تا انحصار مطالبت دست خودت باشه.تا هم دیگران استفاده کنن و هم اینکه فکر میکنم حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشی .بهترین جا هم این روزها بالاترینه.مایل بودی همین جا خبرم کن.پاینده باشی.هر جا هستی

ناشناس گفت...

مهم / اطلاع رسانی کنید
یک فرصت طلایی برای جنبش سبز

http://img811.imageshack.us/f/farakhan.jpg/

پوستر فراخوان جامعه مدرسین و طلاب قم برای تجمع اعتراضی مردمی علیه هتک حرمت و اهانت به قرآن
زمان : یکشنبه 30 خرداد از ساعت 5 عصر
مکان : مسجد بلال صدا وسیما


با حضور : میر حسین موسوی
مهدی کروبی و سید حسن خمینی

chodankalleh گفت...

سلام برادر یا خواهر گلم

از لطفت بینهایت سپاسگذارم. از اینکه به این خونه کوچیک همیشه سر میزنی بینهایت ممنونم. اجازه ما هم دست شماست.هر وقت هر چی خواستی از این حا چاپ کن.

در بالاترین دوست دارم عضو بشم ولی قبلش دوست دارم یه چیزی رو بدونی. من قبلا عضو بودم ولی به بهانه داشتن جند حساب کاربری حسابم رو مسدود کردند. هر چه بنده سعی کردم با مدرک به این مدیر اثبات کنم، قبول نکرد که نکرد. نکته دیگه این که من اساسا آدمی هستم که دین رو دوست دارم ولی همونطور که خودت از این وبلاگ خبر داری، با حکومت آخوندی واقعا مشکل دارم و دین رو مخصوص هر فرد میدونم که میتونه از خوبیهایش در روابط انسانی استفاده کنه ولی نه به صورت قانون که الان در ایران میبینیم.

اینها رو به این دلیل گفتم که اگر از آدمهای به اصطلاح مذهبی خوشت نمی آید با آگاهی این کار رو انجام بدی (دادن اکانت بالاترین). از لطفت بینهایت ممنونم. اگر خواستی لطف کنی و این کار رو برام انجام بدی، برام این اسم کاربری رو استفاده کم:

جدن رو به انگلیسی بنویس و جلوش یه نقطه بذار

اگر هم خواستید دعوتنامه بفرستید، این ایمیل من است:
chodankalleh@yahoo.com

ارادتمند
چدن