صادق لاریجانی رسما اعلام کرد که سگ درگاه خ.ر است

اخیرا حدود 175 نماینده مجلس (شما بخوانید مزدوران حکومت) به صادق لاریجانی نامه داده بودند که قوه قضائیه باید سران جنبش سبز را دستگیر و محاکمه نماید. بعد از این جریان رییس قوه قضاییه و بیدادگری به اصطلاح خودش جوابی داد دندانشکن، غافل از اینکه با این جواب ابلهانه رسما اعلام کرده است که: "من در قوه قضاییه یک سگ و یا یک مزدور بیشتر نیستم و هر چه رهبر (همان خ.ر) بگوید را بدون چون و چرا اجرا میکنم". ای مرده شور ببره اون قوه عدلیه ای رو که تو رییسش هستی! اصلا مرده شور تو و اون خ.ر رو با هم یجا ببره تا ملت از دستتون راحت شه! تمام این حکومت از بالا گرفته تا پایین خودشان دارند اعتراف میکنند که این حکوت یک حکومت دیکتاتوری است.

عین پاسخ صادق لاریجانی:
"شنیده‌ام که برخی این حرف‌ها را برای بسترسازی مطرح کرده و می‌خواهند به ما کمک کنند خواهشمان این است که از این کمک‌ها به ما نکنید ما راه خودمان را بلدیم و هیچ اهل کوتاهی نیستیم و در برخورد با سران فتنه نیز هیچ خوفی نداریم. به برخی از این نمایندگان مجلس که نامه را امضا کرده‌اند صراحتا تذکر و توضیح دادم که قوه قضائیه در کار خود کوتاهی نمی‌کند اما مجددا از این حرف‌ها می‌زنند. چگونه احتمال می‌دهند که رئیس دستگاه قضا که منصوب رهبری است و خودم نیز قائل هستم که شرعا و عقلا همه دستگاه‌ها باید خطوط رهبری را مدنظر قرار بدهند، بی‌توجه باشم و به خود اجازه دهم که برخلاف نظر ایشان چنین کاری انجام دهم".

۴ نظر:

پریسا گفت...

سلام به دوست عزیز چدن کله خودم که عین روزهای اول من می نویسه.عصبانی و بی ملاحظه و جدی و حق.
آره والله.مرده شور جفتشون رو ببره.
جالبه من رو از کجا پیدا کردی حالا که دقیقن یک جور فکر کردیم و واکنش نشون دادیم؟ به هرحال لینکتون می کنم که بیشتر از نوشته ها و نظرات خوبتون با خبر بشم.

chodankalleh گفت...

سلام

ممنونم که بنده را در لینکهایتان قرار دادید. از آشنایی با شما خوشحالم.
کمی درباره من:

بنده آدمی هستم که دین را دوست دارم و آزادی را. سیاست را دوست دارم به شرطی که از دین جدا باشد. اصولا اعتقاد دارم هر کس راه خودش را میرود و در نهایت باید همگی ما بدون اینکه به هم توهین کنیم یا عقاید همدیگر را مسخره نماییم، برای ایرانی آباد و آزاد تلاش بیش از حدی را به خرج دهیم تا گندکاریهای این حکومت طالبانی را از میان برداریم.

از ژنتیک خیلی خوشم می آید و همیشه عاشق حیوانات هستم.

هنوز جرات این را ندارم که عکس خود را آپلود کنم یا اسم واقعی ام را بنویسم، پس فقط یک کارگر جزء هستم در این جنبش.

والسلام

پریسا گفت...

رفیق من دیدم وبلاگتون آپ شده ولی اینجا چیز جدیدی نیست چرا؟؟

chodankalleh گفت...

سلام

برداشته بودمش. الان چاپش کردم.