رای من همیشه همان چشمانِ تَر خواهد بود، همان میرحسین

مجله تایم که مجله تایم است اگر همه دنیا هم در حق میرحسین ناحقی کنند، من یکی که از حمایت او دست برنمیدارم. او همیشه برای من اول است چون جانش را، آسایشش را، و حتی خانواده اش را در خطر انداخت تا از حق من دفاع کند. او برای من همیشه بهترین فرد سیاسی ایران و جهان است که حتی ذره ای در دفاع از حقوق مردم کوتاه نیامد. مگر میرحسین ما را مجله تایمز به سر کار آورد که حالا با دغل بازی این مجله از دور خارج شود!؟ مگر همین دیروز نبود که سازمان ملل با تبانیهای پشت پرده با این حکومت فاشیست، آنها را مسئول حقوق زنان آن سازمان اعلام کرد؟ خب، این که یک مجله است. بهتر از این هم انتظاری نمیرفت. رای من همیشه میرحسین است زیرا که همیشه موافق حق و آزادگی بوده ام، موافق سادگی و صداقت بوده ام. رای من همیشه همان چشمان تر خواهد بود. رای من تا ابد میرحسین باقی خواهد ماند.




هیچ نظری موجود نیست: