صادق جان، تو اگه از حرفهای شیخ مهدی کروبی در جا ورم کنی و بمیری حق داری ولی دریغ از یه جو غیرت!

باید رو به سران کودتا عرض کنم که بهنره ساکت باشید و اینقدر خود را حقیرتر نکنید. به خدا قسم آدمی بمیرد ولی طرف صحبت حرفهای شیخ مهدی کروبی پهلوان قرار نگیرد. لطفا به جمله زیر که آقای کروبی خطاب به صادق لاریجانی گفته دقت کنید. خدایی آدم بمیره بهتره تا این حرفها رو بشنوه. هنوز نفهمیدم آخه اینها از کجا اومدند که اینقدر زبان نفهم و حقیرند.

"تاسف باید خورد که جایگاه و کیفیت دستگاه قضا در این مملکت به جای آنکه به مرور زمان سیری صعودی بیابد، سیری نزولی پیدا کرده تا بدانجا که امروز در راس این قوه فردی قرار گرفته است که صرفنظر از سواد علمی، نه سابقه ای اجرایی و قضایی در ایشان سراغ می توان گرفت و نه سابقه ای انقلابی. عجیب هم نیست. چه آنکه زمانی که امثال این حقیر در زندان بودند جناب آیت الله لاریجانی در دامان مادر مکرمه شان به شیر خوردن مشغول بودند و به هنگام انقلاب و خون دادن نیز ایشان سرشان در درس و کتاب دبیرستان بود."

صادق جان، تو اگه از این حرفهای به این شفافی و صراحت در جا ورم کنی و بمیری حق داری ولی دریغ از یه جو غیرت! آنقدر طمع قدرت کورتان کرده که حاضرید با همان حقارت بر مسند قدرت باقی بمانبد. عجبا از پوست کلفتیه این جماعت کودتاچی!

هیچ نظری موجود نیست: