الله اکبر گویان دیکتاتور حقیر را به مبارزه خواهیم طلبید

شانزدهم آذر دیگری در راه است. باید دوباره لباس رزم به تن کنیم و ریشه های ظلم را از این مملکت برکنیم. باید دست در دست همرزمانمان، شانه به شانه همکلاسیهایمان برای ادامه راه ستارخان و مصدق و دیگر آزدایخواهان ایران زمین دوباره بپا خیزیم و ندای آزادی سردهیم و روزگار را بر جانیترین حاکم دوران تیره و تار گردانیم. با ندای الله اکبر در شب قبل از شانزدهم آذر، خواب را بر چشمان دیکتاتور حقیر حرام میکنیم و روح دوباره ای را در کالبد جنبش سبز می دمیم. رسانه شمایید.

ما صدای همکلاسیهایمان در این وانفسای سکوت زندان هستیم

بیایید به پاس این همه فداکاری زندانیان عزیزمان و همه ازخود گذشتگیهای همرزمان سبزمان و به یاد خود شهیدانمان بار دیگر دست در دست هم 16 آذری بپا کنیم که لرزه بر اندام فرتوت دیکتاتور بیفتد و فردای پیروزی سهمی از شادی داشته باشیم. بازیگران تاریخ مملکتمان باشیم و نه سیاهی بشکرانش. زمانی خواهد رسید که فرزندانمان درباره ما و سهم ما در این بازه زمانی حساس قضاوت خواهند کرد و من امیدوارم که اینبار بر خلاف انقلاب دزدیده شده 57 به وجود ما و عملکرد ما افتخار کنند. ما همکلاسیهایمان را فراموش نخواهیم کرد. به یاد داشته باشیم که ما صدای آنها در این وانفسای سکوت زندان هستیم. اکنون زمان استراحت و سکوت نیست. جنبش ما درست در وسط سربالایی پیروزی است، پس نباید رهایش کنیم. رسانه شمایید.

"پایان نامه" یا مرگ شرافت

یکی گفت: میخواهند فیلم درست کنند. گفتم:چه فیلمی؟ گفت: فیلمی درباره حوادث بعد از انتخابات و میخواهند نامش را بگذارند "پایان نامه". من هم سری تکان دادم و به نرمی گفتم: مگر تا حالا مثل این نساخته بودند؟ دیدی که همه آنها شکست خوردند و این یکی هم به هیچ جایی نمیرسد. دیگر کاراز کار گذشته، ربط دادن جنبش سبز مردم به بیگانگان دیگر جوابگویشان نیست. فقط دارند گناه خود را در پیشگاه خدا و ملت سنگین تر میکنند و نابخشودنی! اینها باید بروند و میروند. فقط با افتضاح بیشتری میروند.

همه دیدند که رضازاده کارش به کجا کشیده، چه به روز افتخاری آمده است و عاقبت احمد نجفی ها چه شد. اما در آن سوی میدان همگی دیدیم که چه مقامی پیدا کردند آن فوتبالیستهای سبز کشورمان و چه هیبتی پیدا کردند مهران مدیری و استاد شچریان وقتی که یک ملت را پشت سر خود دیدند. باز هم میگویم که اصلا مهم نیست، بگذار بسازند. ولی دلم به حال بازیگران این فیلم مضحک و احمقانه میسوزد. دلم به حال آن لیلا اوتادی میسوزد که چه زود باید چهار گوشه سن بازیگری را ببوسد و خانه نشین شود و برود پی کارش. راستی دزد بودن با شرافت تر از این کار پست و حقیر نیست!؟

ساخت 9 پل حیاتی در لبنان ولی حتی دریغ از یک پل چوبی در کهکیلویه و بویراحمد

امروز برام روز خوبی نبود. اون هم تنها به دلیل دو خبری بود که خوندم. یکیش دیدن بچه های روستایی در کهکیلویه و بویراحمد بود که برای سواد دار شدن و زندگی کردن در اون روستا باید از جانشان میگذشتند و با یک وسیله حمل و نقل عهد دقیانوس از عرض یک رودخانه گذر میکردند تا اگر زنده ماندند سر کلاس درس حاضرشوند. حال بماند که کمترین هزینه کودکان آن روستا برای زنده ماندن و زندگی کردن، گذشتن از انگشتهای ظریف و نازنینشان بود. و دریغ از یه جو غیرت در این دولت "مهرورزی" برای ساخت حتی یک پل چوبی!

دومین خبر زشت و کثیفی که خواندم مربوط به کمیته ایرانی (سپاهی) بازسازی لبنان بود که در آن اعلام کرده بودند ساخت 9 پل اصلی در لبنان را با پول همین کودکان روستاهای کهکیلویه و بویراحمد به اتمام رسانده اند. ای حاشا بر غیرتتان! که خوک هم از شما بیشتر غیرت دارد. لعنت بر این حکومت فاشیست که حاضر است پول این مملکت را کرور کرور خرج فاحشه های لبنانی و امنیت آنها بکند ولی جان و مال مردمش برایش ذره ای ارزش ندارد. از خداوند میخواهم که روزی به همین نزدیکی ها لبنان را به گورستان دایمی تک تک شما اوباش حکومتی و سپاهی تبدیل گرداند.

سید حسن نصرالله تو دیگه لال بمیر

خدایا، خداوندا میبینی کار ما به کجا کشیده که زباله ای مثل نصرالله باید بیاد و در مورد تمدن ایران زمین نظر بده! از همین تریبون محلی خدمت ایشان عرض میکنم که تو دیگه شات آپ بابا! آدم تو این مملک که پر شده از مزدور و خائن و وطن فروش چه ها که نمیبینه. درسته که ما تو ایران تمدن بعد از اسلام قوی ای داریم ولی باید یکی به این مردک الاغ بفهمونه که تمدن ایران نزدیک به 3000 سال قدمت داره. البته ناگفته نمونه که وقتی ا.ن و خ.ر در مورد ایران و تمدن ایران خزعبل بلغور میکنند، دیگه از یه غریبه بیشتر از این انتظار نمیره. این ماجرا من رو یاد یه ضرب المثل میندازه که میگه: "اون که به ما نریده بود، کلاغ کون دریده بود"، البته با عرض معذرت.

سبز است دوباره...

شعری بسیار زیبا از فرزند با استعداد ایران زمین، خانم هیلا صدیقی، به نام "سبز است دوباره"

جناب ا.ن تو هم آره!!!

جناب ا.ن اگر پشم و پیل ابرقدرتها ریخته و دماغشان را هم نمیتوانند بگیرند پس وای به حال حکومت فاشیستی آخوندی! اجنبی ملعون! آنقدر به خزعبل گویی های احمقانه ات ادامه بده تا با سر سقوط کنی. ولی از اینها گذشته خوشم میاد که خیلی احمقی وهمیشه خودت رو یه جورایی لو میدی. همیشه میدونستم که مشکل داری ولی نه تا این حد! بگو ببینم تو پشم قدرتهای بزرگ رو کجا دیدی که تا حالا نگفته بودی!؟ ها!؟ تو هم آره!!! البته زیاد هم جای تعجب نداره. بالاخره تو باید به چیزت به بابات، امام خامنه ای (خ.ر سابق)، رفته باشه! از قدیم گفتن:

پسر گر ندارد نشان از پدر، تو بیگانه خوانش نخوانش پسر