من و تو و موسوی و کروبی

امروز میرحسین موسوی عزیز نشان داده که چون کوهی ستبر در برابر ناملایمتها ایستاده است و بر سر حقوق ملت معامله ای با این حاکمان جانی انجام نخواهد داد. کروبی شجاع ما رک و راست به همه ما میگوید: "نترسید! به خیابانها بیایید". به گمان این حقیر این دو بزرگوار دیگر از این واضحتر نمیتوانستند موضعگیری کنند و به ملت اعلام نمایند که: "ملت ما تا پای جان بر روی پس گرفتن حقتان ایستادگی و پافشاری میکنیم". به گمانم اینک نوبت من و توست. این دو عزیز نیز حقی برگردن ما دارند، همانگونه که این سرزمین به گردن ما حق دارد، آنها همه زندگیشان را برای حفظ حقوق و آزادی ما در این میدان نبرد نابرابر در کف دستان خود گرفتند. به راستی دیگر اینک نوبت ماست تا لبیک بگوییم و تا پای جان همگام با این رهبران شجاع از حق خود دفاع کنیم و سرزمینمان را پس بگیریم. وعده ما روزمعلم،روز کارگر، نمایشگاه کتاب و22 خرداد. نمیدانم! باید از هر وسیلهای برای اطلاع رسانی استفاده کنیم از دیوار نویسی گرفته تا اطلاعیه چاپ کردن و بلوتوثهای موبایل. رسانه شمایید.

پیام ویدئویی میرحسین موسوی به مناسبت روز کارگر و معلم

قسمت نخست:



قسمت دوم:

تنها 4 روز برای همدلی با کارگران زحمتکش زمان داریم

امروز 7 اردیبهشت ماه است و تنها 4 روز برای آگاه سازی مردم و همدلی با کارگران زحمتکش این مملکت زمان داریم. دانشجو و کارگر و کارمند همه باید برای خواسته های همدیگر متحد شویم. اگر قشر کارگر به خواسته هایش برسد مسلما کارمندان و معلمان و دانشجویان هم به خواسته هایشان خواهند رسید و این مهم حاصل نمیشود مگر با اتحاد تمامی اقشار جامعه. اهداف جنبش سبز با اهداف کارگران یکی است. همه با هم پیش به سوی روز کارگر (11 اردیبهشت). در قسمت زیر فیلمی از شعارنویسی برای روز کارگر به همراه اسامی کارگران شهید جنبش سبز آورده شده است. قرار ما 11 اردیبهشت ساعت 17 در مقابل وزارت کار در تهران و در مقابل اداره های کار در سرار کشور. کارگران را تنها نخواهیم گذاشت. رسانه شمایید.

۱- محمود رئیسی نجفی، كارگر ساده
۲- بهمن جنابی خوش، ۱۹ ساله كارگر لوله كش و تاسیسات لوازم برقی
۳- احمد نجاتی ، فرزند علی ۲۲ ساله، كارگری كه با ضربات باطوم به شهادت رسید
۴- سجاد قائد رحمتی، اهل درود لرستان، كارگر ساده
۵- حسین اختر زند ، اهل اصفهان، كارگر
۶- فرزاد جشنی ۱۹ ساله، فرزند جعفر، اهل ایلام ، که برای كا ر به تهران رفته بود
۷- ابوالفضل عبدللهی، برق كار ، بر اثر اصابت گلوله به سرش به شهادت رسید
۸- سعید عباسی، ۲۸ ساله در اثر شلیك گوله جانیان به شهادت رسید
۹- میثم عبادی ، ۱۷ساله ، كارگر فرش فروش در فلكه صادقیه با اصابت گلوله به شكمش به شهادت رسید
۱۰- عباس دیسناد، كارگر بازار، ۴۸ ساله در اثر ضربات باتون بر سرش به شهادت رسید


خبر آمد که خبری خوش در راه است...آماده سازی برای 22 خرداد 89

دیدار امروز میرحسین موسوی و مهدی کروبی و همنوایی آنها با همدیگر در جهت آماده سازی و متحد کردن ملت برای راهپیمایی 22 خرداد امسال، چنان امیدی در من زنده کرد، که تاکنون سراغش را ندارم. چقدر خوب شد که این دو پیشرو با هم دیدار و مواضعشان را یکسان کردند. حکومت جور مطمئن باشد که این سیل سر بازایستادن ندارد. وعده ما 22 خرداد 89. همانطور که این دو عزیز قبلا هم گفته بودند وظیفه آگاه سازی ملت به عهده خود ماست. رسانه شمایید.

سبز کردن نمایشگاه کتاب فراموش نشود. 15 تا 25 اردیبهشت 89

باید از تمامی روزهای پیش رو نهایت استفاده را ببریم و صد البته نمایشگاه بین المللی کتاب یکی از آنهاست. باید سبزش کنیم. البته غرفه های مربوط به روسیه و چین نباید فراموش شوند.

زلزله و توبه مظلوم

انگار این موضوع زلزله تمامی نداره که نداره! هفته پیش که صدیقی مفت خور اون حرفها رو زد، این هفته هم که جنتی فسیل شروع کرده به اراجیف سرایی. یکی نیست به این پدرسوخته ها بگه که آیا این ملت باید از گناهانش توبه کنند یا شما حرامی های ابله!؟ مردمی که در روز عاشورا به دست شما کشته شدند باید به درگاه خدا طلب عفو و بخشش کنند یا شما قاتلان خونخوار!؟ انسان از اینهمه بی حیایی و بی شرمی میمونه که چی بگه! بعد هم شروع میکنند به کاسه لیسی سگ درگاه خامنه ای، احمدی نژاد. ادعا از این مزحکتر که ا.ن مرد خداست، اهل دل است. مرده شور اون دل رو ببره که تنها با خون ملت آروم میشه.

سایت حزب اعتماد ملی (سهام نیوز) رسما خامنه ای را از رهبری ایران خلع کرد

امروز در سایت رسمی حزب اعتماد ملی (سهام نیوز) که همان سایت آقای کروبی است، رسما خامنه ای را از رهبری ایران خلع کرد. همانطور که در عکس زیر می بینید، شماره 1 نشان دهنده حذف شدن القاب خامنه ای توسط حزب اعتماد ملی است و عدد شماره 2 نشان میدهد که خ.ر تنها رهبر جمهوری اسلامی است نه ایران (برای بهتر دیدن روی عکس کلیک کنید). خب وقتی که اینها را با نامه دیروز محمد نوری زاد عزیز که از زندان به خامنه ای هشدار داده بود که شما دیگر مردمی ندارید، کنار هم قرار میدهیم، خیلی حس خوشایندی به بنده دست میدهد. همه نشانه های خوبی هستند . به نظر سحر در چند قدمی است...


طرح عفاف و حجاب، فرصتی برای جنبش سبز که نباید از دست برود

اعلام کرده اند که دوباره قصد تعرض به مادران و خواهران ما را در سر میپرورانند. اینبار نباید مانند سال گذشته تنها ایستاد و نظاره گر بود. یادم میآید پارسال فیلمی را در یوتوب میدیدم که مزدور نیروی انتظامی به همراه یک مزدور دیگر دست دخترکی را گرفته بود و به زور میکشید تا او را سوار خودروی خود کند. خیلی متاثر و ناراحت شدم اما نه برای این حرکت کثیف آن مزدور بلکه برای آن 50-60 نفر مردی که دور تا دور آن 2 تا مامور ایستاده بودند و داشتند ماجرا را بسان یک فیلم مهیج نگاه میکردند. انگار که اصلا مرد نبودند و غیرت نداشتند. نمیدانم! آیا هرگز با خود فکر نکرده بودند که ممکن است آنطرف شهر همین بلا بر سر خواهر و مادر خودشان آمده باشد یا اینکه همین مزدورهای کثیف با در دست گرفتن اسلحه یک روز بعد از انتخابات 22 خرداد هموطنانشان را به خاک و خون بکشند و یا در آن کهریزک خراب شده چه بلاهایی بر سر جوانانمان بیاورند. بیایید امسال از این فرصت نهایت استفاده را ببریم و هر جا تعرضی نسبت به دختران و پسران این مملکت دیدم اعتراض کنیم و بر این مزدوران بتازیم تا دیگر فکر این کارها هم در ذهنشان خطور نکند.

روز کارگر فرصتی برای همراهی جنبش سبز با کارگران

11 اردیبهشت ماه (اول ماه می میلادی) مصادف است با روز کارگر. این روز میتواند به نقطه ادغام عملی خواسته های جنبش سبز و کارگران در تاریخ این جنبش بدل شود، به شرط آنکه همگی خود را برای این روز آماده کنیم واطلاع ارسانی را از هم اکنون آغاز نماییم. باید این آگاهی را در کارگران ایجاد کرد که خواسته های جنبش سبز با خواسته های آنها یکسان است و در اصل هدف این جنبش مردمی ریشه کن کردن دیکتاتوری ایران و بازگرداندن حقوق همه اقشار و اقوام ایران زمین است. رسانه شمایید.




سید محمد خاتمی و اصل نظام

امروز شنیدیم که حاج سید محمد آقای خاتمی رو ممنوع الخروج کردند. خب سید جان همینه دیگه! اگر غیر از این میشد جای بسی تعجب داشت. تا وقتی که صبح تا شب جنایت رو محکوم کنی و بعد وقتی که به این اصل مزخرف نظام میرسی سکوت اختیار میکنی، باید هم این جور رفتارها ببینی. بنده میخواهم بدانم که آیا این نظام یک نظام معصوم است که تو این همه سنگش را به سینه میزنی؟! کی گفته که سیاست آمیخته به دین به دست آدمهای عادی و معمولی میتونه جامعه رو بسازه. هرگز نمیتونه! مگر یهود تونست؟! مگر زرتشت و مسیحیت تونستند؟! خب مسلما اسلام هم نمیتونه. اگر این کار شدنی بود که معصومین (ع) نمیفرمودند: "هر حکومت دینی در دست غیرمعصوم، حکومت طاغوت است". برادر من! بزرگ من بیا و از خر شیطون پیاده شو! این حرکات و رفتارها به تنها چیزی که ضربه میزنه دین خداست. دست از سر دین خدا بردارید بذارید مردم آزاد باشند. مگر آیه شریفه قرآن نیست که میفرماید: "در آن زمان هیچ گناهکاری گناه دیگری را بر دوش نخواهد کشید". شما به ملت چکار دارید بذارید هر کس خودش مسئول اعمال خودش باشه.

بنده هنوز هم دوزاری ام نیفتاده که این چه نظامی است که برای ماندنش این همه خون ناحق باید ریخته شود؟! نظام یعنی مردم. همین و بس. اگر نظامی مردمی نباشد همان بهتر که از اصل ریشه کن شود. اگر غیر از این بود امام علی (ع) نمیفرمودند که (محتوای جمله ایشان): "اگر میخواستم حکومت را محکم حفظ کنم به راستی که خود را فنا میکردم". این جمله یعنی چه؟ این بدان معنا است که امام علی (ع) هرگز حاضر نبودند برای حفظ قدرت، آخرت خود را با ریختن خونهای ناحق و پایمال شدن حق مردم، نابود سازند و خود را فنا کنند. دقیقا عکس همان کاری که این خامنه ای ملعون دارد با این ملت میکند. به عنوان فرزند شما ازتان میخواهم که یکبار هم که شده! فقط یکبار به این ملت و حق رایش احترام بگذارید. به امید پیروزی و آزادی.

خامنه ای و فتواهای خ.رکی اش!

آسید علی دوباره رفت مستراح و هی زور زد و زور زد و دوباره از مغزش مایه گذاشت و بعد از یه تخلیه کامل مغزی فتوا داد که ملت، پول آب رو بدید وگرنه این وضوهایی که میگیرین و این غسلهایی که میکنین همگی حرام هستند. یکی نیست به این خ.ر بگه که اگه این حرامه پس تو که تمام ایران رو به لجن کشیدی و به یغما بردی و این همه حرام مرتکب شدی چی؟ اصلا کدوم گوری هستی که کارهای تو حرام نیستند ولی یه بدبختی که نداره! بابا نداره پول آب رو بده کار حرام مرتکب شده؟! ای تف تو روحت خ.ر! به خدا من تاحالا خ.ر به این چموشی و زبون نفهمی ندیده بودم. خیلی پررویی! چهارشنبه سوری ملت تمام هیکلت رو با لجن یکسان کردند باز هم درس نگرفتی؟! عجب خ.ری هستی تو آخه مردک که تو قبرس هم از این خرها پیدا نمیشه!