مرگ برای خامنه ای تو این دم عیدی بهتر از این زندگی است

یه پیشنهاد به دیکتاتور حقیر، خامنه ای. با این پیغامهای تبریک سال نوی سران جنبش سبز بهتر است سر بذاری بمیری. اون از میرحسین و خانم رهنورد که گذاشتند تو کاسه ات این هم از کروبی عزیز که دوباره دم عیدی یه دور کامل شستت. من جای تو بودم یا از خدا طلب مرگ میکردم یا حداقل دمم رو میذاشتم رو کولم و در میرفتم.

سرکوبکران مزدور که از یک ترقه در دست یک جوان به وحشت افتاتید، بدانید که فردای پیروزی برای بازگشت خیلی دیر است

روی سخنم با برادران مفت خور بسیجی و اراذل و اوباش سرکوبگر است. شماها که با این همه دم و دستگاه و قدرت و باتوم و تیر و تفنگ و مهمتر از همه روحیه بالای شهادت طلبیتون از چهار تا ترقه تو دست فرزندان این ملت اینهمه به وحشت افتادید و همگی مثل موش رفتید تو سوراخ رهبرتون قایم شدید، بترسید، بابا جان بترسید از اون روزی که کاسه صبر این ملت لبریز بشه. اصلا میخوام بدونم، شماها یک درصد هم فکر نمیکنید که اگر این حکومت فاسد سقوط کنه چه بلاهایی ممکنه سرتون بیاد. دست از این همه کاسه لیسی بردارید و برگردید به آغوش این ملت تا فردای پیروزی امیدی به نجات داشته باشید.

جناب خ.ر! به خدا اگه یه بار ساکت باشی هیچکس فکر نمیکنه که تو لالی

دیدی خامنه ای! هر چه گفتیم این دهان گشادت را ببند و مزخرف از آن خارج نکن، در کله ات فرو نرفت. آخه مگه تو آدم نیستی؟! هر بار یه حرفی زدی، دیدی که ملت هیچی حسابت نکردند. بیا اینم از چهارشنبه سوری. حقا که اسمت برازندته جناب خ.ر! به خدا اگه یه بار ساکت باشی هیچکس فکر نمیکنه که لالی! این دومین ضدحالی بود که تو این دو روز خوردی. اولیش رو رئیس جمهور میرحسین موسوی با نامگذاری امسال، بهت وارد کرد دومیشم که امروز دریافت کردی و ملت دوباره زدند تو اون گوش کرت. بی خودی دارم حرف میزنم اصلا تو آدم بشو نیستی. همون که باید ساقط بشی تا بفهمی که با یه ملت طرفی نه با مزدوران دون صفتت!

چهارشنبه سوری سبز امسال بر همه مبارک و جای شهدایمان خالی/الله اکبر-مرگ بر خامنه ای

فردا چهارشنبه سوری است. این یکی با تمام قبلیها فرق دارد و سبز است. سبزی به رنگ جوانه های شهیدمان و آتشی به سرخی خون شهیدان راه حق و آزادی. چهارشنبه سوری سبز امسال بر همه مبارک و جای شهدایمان خالی. باید از همینجا به روان پاک این شهدا ابراز ارادت کنم و امیدوارم که همه ما فرزندانی شایسته برای خانواده های داغدیده شان باشیم. امشب همگی با هم فریادهای الله اکبر و مرگ بر دیکتاتورمان را بر سر سفاک زمان، خامنه ای ملعون، خواهیم کوفت.

محارب / کاری از یک هنرمند ناشناس




برای دیدن در اندازه واقعی، لطفا روی عکس کلیک کنید.

هر عضو جنبش سبز در فضای مجازی باید مسئول هماهنگی و آگاهی حداقل 5 نفر در شبکه اجتماعی غیرمجازی باشد

هر کسی در شبکه اجتماعی جنبش سبز مسئولیتی دارد ولی مسئولیت اعضایی که در فعالیتهای مجازی جنبش شرکت میکنند از افرادی که در فضای غیرمجازی فعالیت دارند، بسیار بیشتر است. به نظر میرسد که اگر هر یک از فعالان فضای مجازی خود را مسئول آگاهی دادن و هماهنگ کردن حداقل 5 نفر بدانند بسیاری از ناهماهنگی های جنبش سبز رفع گردد. برای مثال هر عضوی که در فضای اینترنتی فعال است و به اطلاعات روز از قبیل اعلامیه ها و بیانیه ها و اخبار دسترسی دارد، این اطلاعات را در اختیار این 5 نفر به طور هفتگی قرار دهد و این روند دیدار هفتگی را قطع نکنند. با توجه به وضع وخیم اطلاع رسانی در ایران، با این کار میتوان قدرت اطلاع رسانی و آگاه سازی جنبش سبز را حداقل به 5 برابر افزایش داد. حال آنکه همان 5 نفر نیز مسئول خواهند بود تا اطلاعات دریافتی را با دیگران در میان بگذارند. باید کمی هم به سازماندهی بیندیشیم پس بهتر است از همین امروز دست بکار شویم. رسانه شمایید.