اطلاع رسانی برای سخنرانی خاتمی در شب 21 رمضان (شب قدر)

از شواهد پیداست که در شب 21 رمضان (شب قدر) آقای خاتمی قرار است در حرم آقای خمینی سخنرانی داشته باشد. باید از همین الان با اطلاع رسانی وسیع مردم را از این مراسم آگاه کنیم و همچنین با صدای بلند از آقایان موسوی و کروبی (و شاید هاشمی) دعوت به عمل بیاوریم. صد البته که روز قدس را نیز نباید فراموش کنیم. باید به این نکته توجه داشت که بسیاری از هموطنان عزیز ما دسترسی به اینترنت ندارند پس این وظیفه مهم بر عهده ماست که اطلاع رسانی را با شدت هر چه بیشتر انجام دهیم. رسانه شمایید.

نقش تاثیرگذار بالاترین در هماهنگ کردن رهبران جنبش سبز

بعد از نامه ای که کروبی در مورد تجاوز در زندانهای رژیم کودتا چاپ کرد، تقریبا میتونیم بگیم که برای چند روز هیچکدام از اصلاح طلبان به طور قاطع از اون حمایت نکردند و بیانیه ای به وسیله این دوستان در حمایت از این حرکت بجای کروبی صادر نشد. از اونجایی که مطمئن بودم میرحسین موسوی و خاتمی از بالاترین برای درک شرایط کلی جامعه و دیدگاههای کاربران که همون مردم عادی جامعه هستند، استفاده میکنند، یک پست با عنوان "درخواست ازخاتمی و موسوی برای حمایت قاطع از کروبی" توی وبلاگم گذاشتم و به بالاترین لینک کردم. همزمان با من، چند تا دیگه از کاربرهای محترم نیز همینکار رو انجام دادند. بعد از دو روز مجمع روحانیون مبارز بیانیه ای رو در حمایت از کروبی صادر کرد و فردای اون روز میرحسین نامه جسورانه ای رو درباره این اقدام کروبی به چاپ رساند. با این حرفها فقط خواستم بگم که بالاترین مطمئنا در این جنبش و رساندن حس عمومی جامعه به رهبران اون نقش بسیار مهمی رو ایفا میکنه و میتونه نقش هماهنگ کننده نیز داشته باشد.

درخواست از خاتمی و موسوی برای حمایت قاطع از کروبی

با توجه به اینکه همیشه کروبی در همه برنامه های بعد از انتخابات از موسوی و خاتمی حمایت کرده و به نوعی میشود گفت خودش رو با اونها هماهنگ کرده، ما باید در این برهه حساس که کروبی جانش را کف دستش گرفته و دارد از آرای ملت و از حقوق ما دفاع میکند، از میرحسین موسوی و خاتمی بخواهیم تا با صدور بیانیه هایی از او حمایت قاطعی به عمل آورند. البته ناگفته نماند که موسوی موافقت خود را به طور جدی با کروبی اعلام کرده است ولی چاپ بیانه های جداگانه از طرف این دو عزیز راه هر گونه خبطی را بر کودتاگران خواهد بست. میرحسین و خاتمی مطمئن باشند که اگر امروز حکومت این گستاخی را در مورد کروبی انجام بدهد و بخواهد او را دستگیر کند، فردا حکومت به سراغ آنها نیز خواهد آمد و تمام تلاشها هدر خواهد رفت. موفقیت این جنبش علاوه بر همبستگی ملت، احتیاج به همبستگی این 3 بزرگوار با هم نیز دارد. اگر هر یک از اینها تنها بمانند، حمله کودتاگران به آن شخص بیشتر خواهد بود و این موضوع آسیب بزرگی به پیکره جنبش وارد خواهد شد.

تجمع بزرگ دوشنبه برای حمایت از کروبی-ما او را تنها نخواهیم گذاشت-ساعت 4

تجمع روز دوشنبه در حمایت از کروبی عزیز باید جدی گرفته شود. نباید کسی رو که همیشه با ما بوده تنها بذاریم. از همه دوستان خواهش میکنم به طور گسترده با استفاده از تلفن، اس ام اس اطلاع رسانی کنند. یکی دیگر از راههای اطلاع رسانی استفاده از الله اکبرهای شبانه و فریاد زدن زمان و مکان تجمع در محله های مختلف میباشد. باید از میرحسین و خاتمی نیز بخواهیم که به ما بپیوندند. اطلاع رسانی در خارج از فضای اینترنت بسیار مهمتر از فضای مجازی است.

میدان هفت تیر، صد متر به طرف کریمخان، سمت چپ

تجمع فردا در برابر روزنامه اعتماد ملی-بجنبید وقت بینهایت تنگ است

با توجه به اخبار رسیده در سایت بالاترین توسط یکی از کاربران (shelsilver)، در نماز جمعه امروز اطلاعیه ای از طرف انصار حزب الله در بین نمازگزاران پخش شده که در اون ذکر کردند قرار است فردا (24 مرداد) ساعت 4 روبروی دفتر روزنامه اعتماد ملی تجمع کنند و به احتمال زیاد قصد ایجاد درگیری دارند. باید فردا ما مردم هم زودتر از ساعت 4 در مقابل دفتر روزنامه ملی و به حمایت از کروبی و سایر اصلاح طلبان دست به یک راهپیمایی بزرگ بزنیم و توطئه این خائنین رو خنثی کنیم تا دیگه به فکر چنین کارهای احمقانه ای نیفتند. زمان این تجمع هم بسیار مناسبه. باید از طریق تلفن و اس ام اس و حتی الله اکبر های شبانه این موضوع را رو به سرعت اطلاع رسانی کنیم.

آدرس روزنامه اعتماد ملی: میدان هفت تیر، صد متر به سمت کریمخان، سمت چپ

دعوت از خاتمی، موسوی، کروبی و هاشمی برای راهپیمایی میلیونی در سالروز کودتای 28 مرداد

در پست قبل در مورد برگزاری یک راهپیمایی به مناسبت سالروز کودتای 28 مرداد سال 1332 نوشتم. امروز هم قصدم تاکید بر همون ایده قبلی است. یکی از بهترین فرصتها برای انجام یک راهپیمایی گسترده رو نباید به این راحتی ها از دست داد.این فرصت مهم و تاریخی همان 28 مرداد است. بنا به گفته خود میرحسین موسوی که در نماز جمعه تاریخی 26 تیرماه ابراز کرده بود: "من به دعوت مردم به نماز جمعه میرم"، این جنبش به اون معنا دارای یک رهبر خاص نیست و هر کدوم از ما حکم یه رهبر رو داریم. تقاضام از دوستان گرامی اینه که مثل 26 تیرماه از خاتمی، میرحسین، کروبی و هاشمی واسه این راهپیمایی دعوت به عمل بیاریم. مطمئنم با اطلاع رسانی به موقع و سریع یکی از بیاد ماندنی ترین راهپیمایی های جنبش بشه.

راهپیمایی بزرگ جنبش سبز به مناسبت کودتای 28 مرداد 1332

امروز تو بالاترین لینکی دیدم درباره راهپیمایی در روز28 مرداد ولی تنها لینک در این مورد بود. به نظرم بی مناسبت نیست که به مناسبت کودتای 28 مرداد 1332 چنین راهپیمایی رو برگزار کنیم. بهتره راهپیمایی در یه جای پر ترافیک برگزار بشه تا کودتاگرها رو کاملا فلج کنه. در مورد اطلاع رسانی هم باید عرض کنم بهتر چند تا از دوستان یه تعدادی لینک در این مورد بفرستند و متخصصها هم پوسترش رو طراحی کنند و با عکس مصدق زینت ببخشند. یکی از مهمترین راههای اطلاع رسانی استفاده از روز نماز جمعه (23 مرداد) و تلفن به آشنایان می باشد. رسانه شمایید.

از محسنی اژه ای تا قاضی صلواتی

ماجرای اختلاس از بانک صادرات که هنوز یادتون هست؟ هیچوقت صدای فاضل خداداد و قیافه قاضی دادگاه از ذهنم پاک نمیشه. یادم میاد زمانی که داشتم قاضی دادگاه رو میدیدم، بهم احساس تنفر دست داده بود هر چند که الان هم ازش نفرت دارم. قاضی یه عالمه کاغذ رو بالا و پایین میکرد ومیگفت: "اینا همش پرونده شماست". بنده خدا فاضل خداداد هم همش با بغض میگفت: "آخه حاج آقا شما یه لحظه اجازه بده". ولی قاضی حکمش رو قبلا صادر کرده بود. اون ملعون بالاخره حکم اعدام رو صادر کرد. ولی واسه رفیق دوست به اصطلاح حبس ابد برید. اونم چه حبس ابدی! آقای قاضی احتیاج به این خوش رقصی داشت. اون با ریختن خون فاضل خداداد بیچاره واسه خودش نردبان ساخت تا اینکه الان بشه قاضی محسنی اژه ای. کاری رو که خیلیها ازش وحشت داشتند رو به راحتی انجام داد تا نور چشمی حکومت غاصب بشه واسه روز مبادا. الان که این دادگاههای مسخره متهمان بیگناه راه آزادی رو میبینم، همش حواسم میره پیش قاضی صلواتی. بعد از اینهمه سال دوباره یه نفر مثل اژه ای پیدا شده که هیچی واسش مهم نیست. نه دنیا، نه آخرت. می خواد از خون فرزندان بیگناه ملت واسه خودش نردبان ترقی بسازه. ولی یه چیزی بهم میگه: " نه، این دفعه نمیشه. محاله. همیشه دومین بار کمدی از آب در میاد".

قدرت جنبش مردمی را با حضور میلیونی در نماز جمعه به رخ کودتاچیان خواهیم کشاند

قدرت جنبش مردمی ایران را با حضور میلیونی در نماز جمعه به رخ کودتاچیان خواهیم کشاند. رفتن به این نماز جمعه بسیار حیاتیست. زیرا نشان از بیداری جنبش دارد و خواب را بیش از پیش از چشم کودتاچیان خواهد گرفت. چه هاشمی باشد یا نباشد و یا اینکه موسوی بیاید یا نیاید، حضور همه ما در نماز جمعه برای راهپیمایی روز 23 مرداد واجب است. البته باید سعی کرد تا مردم تا پاسی از شب همچنان در خیابانها بمانند. ضمن اینکه اطلاع رسانی و فیلمبرداری از راهپیمایی ها نیز امری حیاتی است.

اهمیت مستند سازی با عکس و فیلم از راهپیمایی ها

یکی از مهمترین راههای پیروزی این جنبش بر حکومت کودتاگر و صدا و سیمای مزدور آن، تهیه فیلم و عکس از راهپیمایی ها و تجمعات جنبش می باشد. با تهیه فیلم و عکس کافی و مناسب به راحتی می توانیم به هر کسی که تنها منبع اطلاع رسانیش تلویزیون کودتا است، اطلاعات درست بدهیم و دروغهای این مزدورهای خائن را بر ملا کنیم. بنابراین بهتره که در هر راهپیمایی عده ای با سنگر گرفتن در مکانهای مناسب به تهیه فیلم و عکس بپردازند و در کمترین زمان ممکن بر روی سایتهای اینترنتی قرار بدهند. البته اگر زاویه فیلمبرداری از بالا باشه تا وسعت تظاهرات رو نشون بده خیلی بهتر خواهد بود. باید از هر راهی واسه اطلاع رسانی استفاده کرد. یک نفر هم یکنفره. رسانه شمایید.

بوی تفرقه از جنبش سبز دارد به مشام میرسد

نمیدانم از کجا باید شروع کنم. شخصا همیشه خودم در آرزوی چنین اتحادی برای ملت عزیز ایران بودم. از اینکه ایرانیهای خارجنشین وقتی در خیابان راه میرفتند همیشه سعی میکردند که به هموطنان خود بی توجه باشند زجر میکشیدم. وقتی در خیابانهای ایران راه میرفتم و همواره باید شاهد جر و بحث و مجادله و دعوای هموطنانم باشم زجر میکشیدم. ولی امروز به این همه اتحاد افتخار میکنم و دائما خداوند متعال را سپاس میگویم که مردم عزیز کشورم دوباره باهم متحد شده اند و این همان چیزیست که حکومت تزویر ایران از آن 30 سال وحشت داشت و امروز برایش به کابوسی وحشتناک تبدیل شده است.

از اینکه همه اقشار برای یک هدف با هم متحد شده اند بسیار لذت میبرم. ولی اخیرا در بعضی از سایتها نوشته های با عنوانهایی خاص مرا میازارد. کسی تیتر میزند " (نعوذ بالله) لعنت به پیغمبری که خامنه ای اولاد اوست". دیگری مقاله ای مینویسد با عنوان " اگر نایب امام زمان با مردمش این می کند ببین امام زمان چه بلایی سر مردم می آورد". نمیدانم هدف از این نوشته ها چیست ولی بوی نفاق و تفرقه می آید. شاید این نوشته ها هم به مانند شبنامه هایی که در آذربایجان برای جداکردن آذریهای عزیز از ملت ایران در زمان انتخابات پخش میشد، باشد. همگی میدانیم که در این جنبش انسانهای مذهبی و یا سوکولار کم نیستند. این جنبش باید به این درجه از آگاهی برسد که هر کس با اعتقاداتش زندگی میکند و چه بسا افراد مذهبی با دیدن و خواندن چنین مطالبی به این نتیجه برسند که بودنشان در این جنبش دیگر برای یک هدف مشترک نیست و بهتر است از آن خارج شوند. به نظر نگارنده بهتر است که از طرح چنین مطالب تفرقه انگیز و توهین آمیزی جلوگیری کنیم تا حکومت زور و تزویر در رسیدن به هدفش که همان نفاق و چند دستگی در بین مردم است، ناکام بماند. تنها با اتحاد است این جنبش مردمی به پیروزی میرد و خداوند همواره به ملتهای متحد که در مقابل ظلم قیام میکنند یاری خواهد رساند.

والسلام

آماده باش هاشمی به جنبش سبز، پیش به سوی نماز جمعه

هاشمی تنها به دلیل آماده باش دادن به جنبش سبز خبر مربوط به نماز جمعه را در سایت خود گذاشت و البته این هم از زیرکی اوست. این یکی از بهترین فرصتها برای نمایش قدرت جنبش سبز مردمی ایران است که باید به بهترین نحو از آن استفاده کرد. باید به طور وسیعی اطلاع رسانی کرد تا از شهرهای مجاور نیز در روز موعود به نماز جمعه بیایند. این جمعه یکی از بهترین فرصتها برای شهرستانیهای عزیزی است که به دلایل امنیتی قادر نیستند در شهرهای خود تجمع کنند. وحدت، آگاهی و اطلاع رسانی تنها کلید موفقیت این جنبش عظیم است. رسانه شمایید.

دلایلی که نشان می دهد تجمع در بازار به ضرر جنبش میباشد

از نظر اینکه بازار مکان مناسبی برای تجمع است، شکی نیست. زیرا راههای بسیاری برای فرار تجمع کنندگان وجود دارد و اصولا سرکوبگران متجاوز قادر به حضور گسترده و توام با موفقیت در آنجا نخواهند بود. ولی نکاتی که باید در نظر گرفت این است که:

نخست: اکثر بازاریان کنونی هیچ شباهتی به بازاریان دوران انقلاب 57 ندارند. تجربه در دوره کنونی نشان داده است که اگر تنها درصد اندکی بر مالیاتها افزوده شود تمام بازار دست به تحصن و اعتصاب خواهد زد ولی اگر هزاران هموطن در خون خود بغلتند در این صنف آب از آب تکان نمیخورد.

دوم: بازاریان به دو دسته تقسیم میشوند که دسته نخست بازاریان خرده پا هستند و دسته دوم بازاریان عمده فروش. اگر دقت کرده باشید متوجه میشوید که اگر تجمع در چنین مکانی برگزار گردد باعث ایجاد نارضایتی در هر دو قشر خواهد شد. زیرا با تعطیل شدن مغازه ها هر دو گروه متضرر خواهند شد و این برای خرده فروشانی که تنها راه امرار معاش آنها همان مغازه می باشد غیر قابل جبران خواهد بود. از طرفی بزرگان بازار نیز وابسته به همین خرده فروشان می باشند و چه بسا نارضایتی به حدی برسد که کل مجموعه بازاردست از حمایت خود از جنبش سبز بردارد که این اتفاق مطمئنا به سود سرکوبگران کودتاچی خواهد بود.